Ben size göğüs kalkanını öneririm. Philips almanıza da gerek yok bence, ben e-bebek’ten almıştım, yanılmıyorsam mycey diye bir marka. Onunla birlikte yumuşatması için lansinohun balmını veya zeytinyağı kullandım. Göğüs pedi hiç iyi gelmemişti hava aldırmadığı için kullanıyorsunuz aklınızda bulunsun. Şimdi ağız mendillerinden kullanıyorum ancak belirli bir süre sonra yine hassasiyet hissedip hemen göğüs kalkanına dönüyorum hemen rahatlatıyor. Öyle öyle ilerliyoruz :)