Kızım dünden beri çok huysuz ateşi ara ara inip çıktı tabi en fazla 37.3e kadar gündüz ılık duş aldırdım biraz açıldı gece yatarken yine huysuzluk yaptı 2 saatte bir az önce kustu öksürürken yediği püreyi çıkardı ılık duş aldırdım kendi mamasını yedi uyudu şimdi 2 gün sonra yaşına gircek nasipse uyandığında doktora götürcem enfeksiyon diye düşünüyorum eğer böyleyse tedavi nasıl oluyor