Oglum da 10 bucuk aylik.gunduz 1 er saatten 2 kez uyuyor.gece de 11 de yatip 2ser saat arayla uyaniyir her defasinda meme emiyor uyuyor.ki sütüm falan yok aliskanliktan.sabah 7 gibi uyaniyor.gun boyu uyumamak icin direniyor.bnde uyku egitimini cok arastrdim kitaplar okudum fakat surekli erteledim ve aglmasina dayanamadim.cok siddetli agliyor.buyuk yatakta o,ben yerde esim de salonda yatiyoruz.halbuki odasi var ama yatiramiyorum.isin icinden cikamiyorum.eylulde ise basliyorum.cok endiseliyim ve memesiz kesinlikle uyumuyor beni bekliyor😣😣