Busra1999 doğduğundan beri meme mama gidiyorum 25 günlük önce emziriyorum sonra durumuna bakıyorum ağlamadan mızmızlanıp aranıyorsa 30 yapıyorum ama ağlıyorsa 60 yapıyorum. Gece yatmadan önce eğer 10-11 arası emzirdiysem 12-12:30 gibi emzirmeden sadece mama veriyorum 60cc gece uyandığında meme ye süt dolsun diye sabaha kadar sadece emziriyorum. Çok dazla sütüm yok çünkü gece yatarken emzirdiğimde sabaha kadar duymadığı için ağlıyor mama yaparken geçen sürede ızdırap oluyor ikimize de ben böyle bir yöntem geliştirdim.