Covid oldum bugün 3.günüm kayınvalidemde kalıyoruz birde görümcem eşi ve çocuğu var tatile geldiler buraya . Ben bi odada kalıyorum dışarı çıkmıyorum bebeğim emekleyerek kapının önüne geliyor bana bakıp bakıp ağlıyor kucağıma alamıyorum bende çok özledim onu benim gibi bakamıyorlar sürekli düşüyor ağlıyor sesini duyuyorum sizce ne yapmalıyım ne zaman geçecek bu illet hastalık