Baloglusannesi Benim oğlum bir buçuk yaşında sütü hiç içmiyor kakao faln attım meyveli aldım ama sevmedi bı turlu bunun hakkında bı bilgisi olan var mı kizlar
Sapsikanne Baloglusannesi süt içmesi şart değil yoğurt kefir peynir verin hele meyveli sütlerden uzak durun onlar süt falan değil fayda değil zarar verir
Tomi Baloglusannesi süt çok faydalı bir besin değil bir yaştan sonra. içmese de olur. ayran, kefir, yoğurt tavsiye ederim.
Dodikinanniskosu Bebege sut vermek zorunda degilsin hatta vermesen cok daha iyi gecirgen bagirsaga sebep olabiliyor onun yerine yogurt peynir vermen çok daha faydalı olur .
Baloglusannesi Dodikinanniskosu peynir yoğurt falnda yemiyo ne yaptıysam yemedi bitek yoğurdu çorbada yiyo boyu kısa biraz aslında o yüzden içirip dedirmek istiyorum
Lilyum01 Baloglusannesi süt içeriği bakımından sindirilmesi zor ve tahmin edildiği kadar yararlı değil. Süt yerine kefir veya ayran verseniz daha faydalı olur. Laktozsuz kefir içirebilirsiniz.
KEREM0000000 Sütü sevdircem diye şekerli şeylere başvurmayın derdim cici bebe, meyveli süt bunlar yarar sağlamaz hatta zararlı
S08m Ben sutun yararli oldugunu düşünüyorum komsumuzun 4 cocugu var hergun sut icerlerdi 180 den kisa olan yok kizi erkegi kemikli bide yapili gucluler eski topraklar neyle beslenmis yani kendi fikrim
Evolit S08m ananem eski toprak çocuklarının ağzına tülbent içinde lokum tıkıp tarlada çalışırmış. Bi dolu da var bizim topraklarda böyle şeyler 😅
Katreimatem Baloglusannesi benim oğlumda içmiyordu.. Şimdi 25 aylık kendisi istiyor. Balla keçiboynuzuyla veriyorum. Bir süre zorlamayın sobra içiyorlar