Asyameva29 Betul-08 benim kzimdada var doktr nrmlmdedi 53 gunluguz hala ara ara yapar böyle şey gbi dimi kusuyor gibi oluyor ama ceviremiyor
ayseeeasln21 Betul-08 biraz kolunda yatır canım kafası yüksekse kalsın kusması gelip cikaramiyor olabilir
Pamukannesi58 Betul-08 normal doğum ise doğarken su yutmuş olabilir benim bebeğime öyle demişlerdi uzun sürerse midesini yıkayalım dediler ama yıkattırmadım zamanla düzeldi
Asyameva29 Betul-08 bnm ikinci kizm ilk kzmda yoktu bende korktum doktor pek önemsemedi ama hala bna norml gelmiyor szn doktrnz brsey derse bnada hbr verrmsn