DurununAnnesiiiii hemen hemen hepsini kullandım 2,5 ayda yani o gaz damlalarına probiyotiklere 2000 tl yakın para harcadım en son metsil ve biogaia kullandım çok şükür 3,5 aylıkken geçti bitti valla çocuğun kıvrandıkça senin için düğüm oluyor kullanmanı tavsiye ederim evet hemen kesmiyor ama en azından bu durumu çekilir hale getiriyor oturup bebeğimle ağladığımı biliyorum çünkü