Ozlem3301 Kızlar karnımın sağ üst tarafında 2 gündür ağrı var böyle olanınız var mı 3 ay önce sezeryan olmuştum
Minelask Ozlem3301 aynı şikayetler bendede var safra akisi.bozuluyormus hamileyken acildeki Dr söylemişti onla ilgili olabilir dayanılmaz ağrıyorsa bence vakit kaybetmeden görünün benm tahlillerde sıkıntı cikmamisti
Mrvtsc Ozlem3301 bende 3 ay önce sezeryan oldum ve 1 ay once agrilarim basladi omzuma sirtima vuran bir agri safra kesesinde tas varmis seninde olabilir canim bir muayene ol
Ozlem3301 Minelask dayanılmaz ağrı yoktu canım ama 2 gündür fazla ağrıyor randevu aldım gidecem bakalım
Minelask Ozlem3301 canm ağır bı durum varsa çıkıyor ben acilde baktirdigim için kanda baktılar polikliniklerine USG ile bakıyorlar o kesin tanı için.. kanda çıkması için ağır bı durum olması gerekiyor sanirm
Minelask Ozlem3301 devam ediyor ama kanda çıkmadığı için acil bı durum olmadığını düşünüyorum emzirdigim için erteliyorum Dr a gitmeye korkuyorum açıkçası ameliyat gerekebilir diye,🙄