Kızlar iki doğum yaptım biri 5 yaşında biri 7 aylık iki çocuğum var , 7 aydır göbeğim o kadar kotu görünüyor ki özgüvenim sıfır, esimle beraber ölürken bile acmak istemiyorum yani , buruş buruş sarkık 70 80 yaşında insan teni gibi , nasıl geçecek ne yapmalıyım öneriniz var mı , şişman değilim fazla kilom yok sadece alt karnım kaldı sallaniyor buruş buruş