Furkaninannesi Fazla mı veriyorum acaba. ? Altı aylık sabah akşam mama veriyorum diğer zamanlar ek gıda ve emziriyorum sütümde çok yok yani emziriyorum da az zaten . gğnde bi kez yapardı şimdi 6 kez falan yapıyor kaka. Bazen az dolduruyor bazen fazla norma mi
Elisa34 Furkaninannesi bizde altı aylık olduk ek gıdadan önce haftada bir yapardı şimdi iki günde bir yapıyo aynı sizinle mama+meme aralarda püre demekki doyuyo lar zaten ek gıdaya başlayınca düzelir demişti doktorum şimdi salı randevumuz var tekrar sorucam
Elisa34 Furkaninannesi ben kaşık maması veriyorum bebeğim formül mama almadığı için Bi sabah dokuz, birde aksam yedı gibi aralarda emzirme öğlen sebze püresi Bi kaç saat sonra meyve püresi şuan Bi sorun olmadı