Smyrna35 benim Bebeğim 2 aylık doğduğu gibi elini emmeye başladı hala da öyle emziririm memesini vermezsem hemen el ağzına gider emer 3-4 gündür emziğini atıyor elini emiyor bana da elini emince aç bu çocuk emzir diyorlardı ama yok yani çocuk emiyor fazlasını çıkarıyor o emme refleksinden dolayıymış ebe söyledi elini emerek daha çok güçlenirmiş