Merhaba anneler.Kızım 2yaşında tüm kışı uyku tulumunda uyudu .Ne bir terleme ve ya üşüme olmadı.Şimdi 0,5 tog aldım yazın uyusun diye.Bir tek kısa kol body üzerine tulumu giydiriyorum.Oda sıcaklığı o kadar da sıcak olmadığı halde,bazen de ağlıyor diye sıcaktan diye klimayı 25derece açıyorum ama yine de faydası yok.Terliyor,sıcaktan bunalıyor resmen .Tulumu yalnız giydirsem olurmu ki acaba?klimayı açsam bile sırtına,karnına soğuk olur da hastalanır diye korkuyorum