Benim bebeğim bugün 6 aylık oldu. Doktorla bugün görüşeceğiz daha ama ben 10 gündür sebze tadımına başlamıştım kendim kabak patates havuç üçer gün denettim. Aynı zamanda ara ara şeftali kayısı ahududu denettim bakalım doktorumuz ne diyecek 😇 gazamız mübarek olsun canım zor valla bu ek gıda işi😅