MucizemiinAnnesiii Kızlar tüp bebek yaptırdıktan sonra normal yolla çocuk sahibi olan var mı? Varsa ne kadar zaman sonra oldu ?
Tugce1634 MucizemiinAnnesiii benim arkadaşımın tüp bebekle ikizleri vardi,onlar 1 yasindayken hamile kaldi kendiliğinden.erkegin degerleri dusukse cok zor ama,ugrastirir.benim esimin degerleri dusuktu.2 kez kimyasal gebelik gecirdim.
FmBetull O şekilde hamile kalan çok kadın var.Tüp bebekle bütün sistem yumurtalıklar rahim vs uyarıldığı için kendiliğinden gebe kalma şansı artıyor kadınlarda