Bebeğim kolik bebek ve agladiginda nefesi gider gibi oluyo buda katilmaymis galiba doktor en fazla katılma nöbeti okur demişti ama bilgi vermemişti bende internet den bakınca bebeğiminde öyle olduğunu gördüm napicam kızlar çocuğumu o şekilde görmek beni çok üzüyo daha iki aylık bile değiliz ağlamasına dayanamıyordum bide şimdi bu çıktı böyle olan varmı