Çocuğa göre değişir bence o. Bizimki arabada uyuyor genelde. Sıkıldığı zamanda kucağıma alıyorum emziriyorum rahatlıyor. Kolik bebeklerde arabayı seviyor diye biliyorum. İnşaAllah rahat bi yolculuk geçirirsiniz. Kendi aracınızla gidiyorsanız zaten arada durur hava aldırır geri devam edersiniz.