Kızlar 58 günlük bebegim var sezeryan ağrılarım geçti tam olarak kendimi topladım derken düştüm ayağım burkuldu incindi alçıya alındı Ay ben ne çektim böyle 😭kırık olmasın diye sabitlediler 1 haftaya belli olacak birdaha asla Sosyal medyaya fotoğraf atmicam gerçekten kimsenin gözü göz değil moralim sıfır yatıyorum ağlamaktan sütüm kesildi dua edin kendimi toplamam lazim😭