Edizin_Annesi Kimseyi yargılamadım da sorgulamadım da. Bir bebek merdivenlerden düştüyse, ne şekilde düştüğü ve neresini çarptığı görülmediyse, düştükten 1 saat sonra da uyutulduysa bence orada sıkıntı vardır. Ben mükemmel anne değilim, mesela 1 ay kadar önce oğlum yataktan düştü ve benim de içim parçalandı. Anlatmaya çalıştığım şey şu ki, bebeğim şu şartlarda düşerse buraya yazıp insanlardan fikir beklemeyi mantıklı bulmuyorum, hatta saçma buluyorum ve zaman kaybı olarak görüyorum. Söz konusu annenin içinin yandığına, çok üzüldüğüne falan da asla şüphem yok ve hastaneler bu gibi durumlar için var👍🏼