Merhaba kızlar. Oğlum 30 aylık 1 haftadır bezi bıraktık aslında geç kaldım cisi gelince söylüyordu ama bende o sabır olmadığı için sinirlenir çocuğa kızarım vs diyerekten biraktirmadim. Şimdi 1. Sorum büyük tuvaleti gelince söylemiyor bazen unutup şort giydiriyorum geçen yap sen pacasindan düş üstüne baş beyaz halı da gez 😱
- Soru cisi geldiğinde söylüyor gidiyoruz tuvalete gayet memnun seviniyor ama dışarı parka çıktığımız da ne yapicam ? Ped bardak aldım diyorum dışarda bardağa yaptırır poşete koyar atarım çöpe ama parkta millet görürse bir şey der mi ? Yada siz nasıl yapıyorsunuz ?. Gece hala bağlıyorum çünkü çok yorgun oluyorum kaldiramam ve gece bağlamayıo kaldirsam yada altına yapsa geri asla uyumaz bunu göze alamıyorum henüz. Kızımda da öyle yaptım 1 ay gece bağladım gündüzü öğrenince bıraktım geceyi de ama kızım gece kalkınca geri hemen uyurdu bu çocuk asla uyumaz ben iyi deliririm 😂