Günaydın sevgili annelerimiz bebeğim 10 aylık ve sorumdan da anlaşılıdgı giibi oto koltıgunda oturmak istemiyorum aslında oto koltuğumuzuda alalı cok oldu ama eşim oturmaz kücük vs vs diye diye arabaya takmakta geç kaldık şimdi de oturmak istemiyor direk beni istiyor ağlıyor nasıl alıştıra bilirim fikri olan tecrübesi olan Bi öneride bulunursa cok yardımcı olursunuz ne yapacağımı bilmiyorum böyle seyleri kullanmayınca boşa alınmış giibi hissediyorum