Tomunjerrysii laliko35 13 aylık kızım 7-8 kelime söylüyor ama anne demiyor sabırsızlıkla bekliyorum 🙂
Rumeysa28 Reyhanasya benim bebeğimde hep baba gel mama meme dede diyor anne demedi 13 aylık olacak 😔😔
Mavilimtrak Oflu_u tabi ki bilinçli bir şekilde söylemiyorlar ama benim bebeğim de 4 aylık anne dedi hatta kayınvalidem eşim için 4 aylık anne diyordu derdi salliyo bu kadın derdim hakliymis 😂😂
Reyhanasya Rumeysa28 bence evde en cok duyduğu kelimeyi tekrar ediyor bebekler ben hep annem die seviyorum kızımı galiba ondan erknden dedi sizde sürekli söyleyin tekrar çok önemli
Cottonbaby Rumeysa28 aynen abla abi meyve bile dedi yahu 😩😩¾ aylıktı çok net anne dedi sonra tık yok istediğinde anne diye ağlıyor ama asla beklediğimizi bile bile anne demiyor
Happymamss Rumeysa28 benim bebeğim de dede baba nen kalk gel gibi şeyler söylüyor ama anne demedi hala 15 aylik
Rumeysa28 Papatya2636 valla benim yavrumda 1 aylıkken öyle diyodu fakat sonradan bıraktı şimdi ise demiyor 13 aylık
Gunesim48 Papatya2636 benimki doğduğundan beri anniiii diyor ağlarken 😁 şimdi 8 aylık yine anniii diyor bence anne diyor yani doğumdan beri 😅😅😅
Mavis34 Rumeysa28 4.aydan beri ağlarken beni isterken enne diyordu 8 aylıkken birkaç kez anne dedi ama sürekli kullanmıyor şimdi babaya takmış hep baba diye dolaşıyor anneyi unuttu söylemeyi gakiba
Mavis34 Rumeysa28 hic kucağımdan inmez 2 dk iş yapsam yanından kalksam kıyamet koparır babaya kahkaha atar bana gelir mız miz ağlanır. Hep baba der ama kucağında 5 dk durmaz beni ister 😃 bazen diyorum git baban emzirdin 😄😄
Rumeysa28 Mavis34 bizde de babadan bana gelmez 🙈 babada baba bazen sinirleniyorum iyi baban versin sana o zaman sütü diyorum geçen gün kaynanam denk geldi o lafa zaten babası veriyor sütü karnın nerden doyuyor dedi
Hlyslh Mavis34 aynı benimki. Bana mızmız babaya mutluluk perisi. Bebekler eğlenmek için babalarını sakinleşmek için annelerini tercih edermiş.
Asiimmmm Rumeysa28 10 aylıkken 1 2 anne dediğini duydum sonra baba dede mama dedi ama şimdi 18 aylık hiç birini demiyor geçen hafta araba gördüğünde ayaba dedi şimdi onu da demiyor. Ezan okununca Allah Amin diyor sadece onun dışında hic konuşmuyor
ettyymom Benim oğlum da 8 aylıkken etty diyodu bana 😀sonra annemler ismimle çağırınca ismimle çağırdi 1 ay ismimle çağırdi beni danacık 16 aylıkken anne demeye başladı şimdi 18 aylık annem mmm diyor