Maşallah diyelim 🧿 sadece merakımdan soruyorum. 9 aya kadar geceleri sık sık kıpırdanan sallanmasan uykuya geçemeyen bir oğlum vardı. Ama son 2 aydır geceleri hiç uyanmıyor sabah 7 ye kdr deliksiz uyıyor bazen mırıldanıyor emziğini alıp geri uykuya dönüyor. Ben saat kurup besliyorum gece. Şuan tam 11 aylık oldu gece uykularımız çok düzeldi. Çoğu bebek bu aylarda gece uzun uyumaya başlarmış sebebi de artık beyinleri daha fazla uykuda kalabilecek kapasiteye ulaşıyormuş. Bu durum beni çok mutlu etti… gece uykusuzluğu zordu Allah yaşayanlara yardım etsin sabaha kdr salladığımızı biliriz. Şimdi beşiğinde uyutup yatağına koyuyoruz sabah açıyor gözlerini. Mucize gibiydi ama oldu. Bu arada emmiyor mama içiyor sanırım bununda etkisi var çünkü etrafımda emen bebeklerin çoğu yine iki saate bir meme isteidği için kalkıyorlarmış. Uykular düzeldi ama bu sefer de bir aydır hastalıklar peşimizi bırakmadı. İshal kusma atlattık sonra grip oldu şimdide öksürüyor şu an burnu tıkalı besleyemiyoruö iştahsızlık hat safhada. Bir kilo vermiş çocuk. Ona üzülüyorum. Yani bişe düzelse bi yeri bozuluyor… rahat yine yok 😊 canı sağolsun inş geçici dönemdir bu da…