Kızlar günaydın öncelikle. Sizlere sormak istediğim birşey var. 2 ay 2 günlük kızım var. Son 2 haftadır idrarını az yapıyor ve bezinde kiremit rengi tortu var. Anne sütü yetmiyor diye düşündüm ama 2.ay kontrolünde kilo alımı iyiydi çok şükür. Geçen sene oğlum da da olmuştu oğlumu sünnet ettirdik düzeldi peki kız çocuklarında süreç nasıl oluyor. Randevu aldım pazartesi doktora göstereceğim inşallah. Ben yaşayan varsa öncesinde bilgi almak istedim sadece. Çünkü çok korkuyorum