Arven-Perisi canım üç gün dayanabilirsen alışır aslında memeyle uykuyu bağdaştırmış durumda. Her uyandığında bir şekilde uykuya geri döndürmeye çalışmalısın emzikle pışpış patpatla çok ağlarsa kucağına alıp sakinleştirip tekrar tekrar yerine koyarak fısıldayarak konuşun ama ışığı asla açmayın 3 günde alışır diye düşünüyorum ben bir de uykuda besleyin ben öyle yapıyorum 23-03 rüya öğünü yapıyorum uykusunda besliyorun bu saatlerden önce uyansa da bi şekilde uyutuyorum uyuduktan sonra uykusunda emziriyorum 4 aylıkken kendim verdim uyku eğitimini o günden beri öyle canım şimdi dişler geliyor uykusunda ağlıyor müdahale etmiyorum kendi uyuyor çoğu zaman bir de gündüz pek yemiyor reddediyor gece açlığa kalkıyor anlıyorum ikisi arasındaki farkı ona göre davranıyorum mesela 15 dk falan emiyor biliyorum ki acıkmış gibi. Bi deneyin isterseniz biliyorum çok sabır istiyor demesi kolay gibi ama başarırsın canım anne onun da senin de kaliteli uykuya ihtiyacı var 💐