ilkannelik_30 Kızlar diş ağrısı ile uyandım 20 lik dişim çıkmıştı patlamış kenardan bi deformasyon var orada ağzımın içine bakınca , içi şişmiş damağımın yutkunurken bile o şişi hissediyorum ve ağrım var tedavi ilaç uygulanır mı emzirirken bebeğim 4 aylık
Aysimannesi ilkannelik_30 ben emziriyorum 6 aylık , iki dişime kanal tedavisi yapıldı bir sıkıntı olmadı
sunflower ilkannelik_30 aynı bende bu şekildeyim 3 gündür şişmiş boğazıma kadar taa nasıl geçirdiniz öneriniz varmı