Muhakkak reflü yatağı alın, kusmayı durdurmaz ama boğazına kaçmasını önler en azından daha güvende olur.oğlum şimdi dört aylık midesi ekşiyip yedikleri ağzına gelir ağlayarak uyanırdı hatta çoğu zaman hiç uyumazdı….hala da kusma devam ediyor üst baş değişiyoruz sürekli kendimize bile yedek giysi alıyoruz sevmek isteyenlerin üstüne kusuyor 😅 geçer diyolar beklemekten başka çaremiz yok,ben gaviscon infant ve motilium kullanıyorum ona rağmen kusmaya devam ediyor tek duam hızlıca bitmesi kusan bebek çok zor