Poyrazim2135 Arkadaşlar 1 yıldır korunmuyorum bugün 3 tane idrar testi yaptım silik çizgi çıktı kan testi yaptım 13.09 ıktı hamilelik varmıı ???
Helin01 Poyrazim2135 gözün aydın ama daha çok küçük kese yoktur bir kaç hafta bekle ondan sonra git şimdi gidersen kese görünmez üzülürsün ben yaşadım aynısını ondan söylüyorum
Poyrazim2135 Deletedmom_45 folik asit kullanıyorum ondan dolayı yüksek çıkmaz değil mi kesin hamileliktir 🙏🙏🙏
Deletedmom_45 Poyrazim2135 yok canim onunla alakasi olmaz ama cok cok yeni daha jese gorunmez 😍 ilk gebelik mi
eserekli_kiz11 Poyrazim2135 yok erken daha betaniz düşük çünkü daha cok yeni gebelik yani kese olusmustr ama bebek icin daha beklemenz lazim
akbassrabia Poyrazim2135 daha çok erken adet döneminizse geç Döllenme olmuş kese 2000 de görülür siz kan verin 2 günde bir artarsa 2 katı sağlıklı gebeliktir diğer türlü değer düşük kimyasal olabilir inşallah sağlıklı bi gebeliktir hayırlı olsun
Poyrazim2135 Deletedmom_45 evet yaaa emin olmak istiyorum doktor kesin bişey söyleyemem ultrasona girmen gerekir dedi sabahı beklıyorummm 🙏
Alpin Poyrazim2135 hamilesin kesinlikle beta 0 olmasi lazimdi 13 gebelik demek hayirli olsun saglikla bebegini kucagina alasin🌹😊
sevgikelebegi Poyrazim2135 2 gün sonra tekrar edin testi eğer 2 katına çıkarsa hamilesindir canım hayırlı olsun