31 haftalık doğum yaptım şuan 6 ayına girmek üzere iki tane kardeşi var onlardan nekadar dikkat eylemde hastalık bulaşıyor her ay hasta oluyor neredeyse doktor bana kalpol verdi bir çay kaşığı 6 saatte bir kullanabilirsin dedi kullandım Bi sıkıntı olacağını sanmıyorum mecbur kalmadıkça vermeyin ama ateşi çok yükselirse tabiki vericeksiniz