Alpin suan dört bucuk aylık bebeğim ve ben pozitifiz. Bende hafif bogaz ağrısıyla basladı hemen o gün test verdim pozitif olduğumu öğrendim. Baş ağrısı, öksürük ve burun akıntısı eklendi sonradan. Vitamin al dedi doktorum sadece, bir de ağrıların olursa parol içebilirsin dedi. Baska bir çözümü yok maalesef 😢