1 haftadır perişan oldum artık kriz geçiriyorum 10 aylik bittim tükendim 1 haftada sabaha kadar hiç mi uykusu gelmez bir bebeğin hiçbir sıkıntımız da yok sabaha kadar gözünü bile kirpmiyo napicam ben eşim de sinirimi bozuyor krize giriyorum adam ne çocukla ilgileniyo nede benimle insan bir bakar ya bir yardımcı olur ağlamaktan bittim ya