Yikayamiyorsaniz bile pamukla yanaklarını silin ve sütünüzden sürün. Benimde 40 günlük bebegim var sut iyi geliyor. Ama ne yaparsak yapalım yaz bebeği olduğu için isilik illaki olucak ter bezleri gelişmedigi için sıcağa bu sekilde tepki veriyor vücutları