Lyla____ Kizlar hamilelikte çıkan et beni geçen var mi geçer mi o kadar canım sıkkın ki yardımcı olur musunuz geçiyor mu
Gmznr2909 Lyla____ benim ufak ufak bir sürü vardı yüzüm de getdanim da sırtımda hepsi geçti 2 3 ay için dr
Gulpekmezci Lyla____ benimde oldu canım küçük küçük baya ama hepsi kayboldu şuan bebeğim 6 aylık hani tam olarak hangi ay gitti bilmiyorum 🙃
MinikLokumm Lyla____ Hamileyken en çok ağlama sebebim niye o kadar ağlamışım ki çoğu geçti az bişey kaldı
Lyla____ Gmznr2909 cok teşekkür ederim bir ay daha bekleyim en kötü gecmez se mutlaka alayım bebeğime bulaşmasın da
Tugce1634 Benim inanilmaz fazlaydi.o kadar coktu ki boynum karnim göğüslerim ben doluydu.hele boynum artik gozukmeyecekti o derece.ama tek bir tane büyük vardi onceden,o kaldi.digerleri geçti.karnim ve göğsümdekiler de azaldi.zamanla geçer.
Gmznr2909 Lyla____ bulaşıcı değil onlar zaten hormonlar den oluyor bende ilk başta çok ağladım doktora gittim doktor doğumdan sonra geçer dedi ve geçti de