-manisa45deniz 3 aylık bebeğim mama kullanıyoruz geceleri her seferinde biberonu yılıyorum gündüzleri de mama verdikten sonra hemen yıkıyorum ama koku yapıyor bunu engellemek için ne yapmalıyım
Show_must_go_on -manisa45deniz gündüz yıkıyorum ama geceleri yıkadıktan sonra kaynatıyorum hiç koku problemi yaşamadım. Gündüzleri de yıkadıktan sonra kaynar su koyup bekletiyorım 5-10 dk sonra duruluyorum