Normal . Zaten gaz sorunu 3. Haftadan sonda başlar. Sürekli emmek istemesi süt üretmek için her talep ettiğinde emzirinki ilerde süt sorununuz olmasın arz talep meselesi o dönemler . Bide kokunuzu almak istiyor güvende hissediyor kendini. Ben şuna keşke daha çok çok çok emzirseydim diyorum sürekli emzirmeme rağmen :)