SevcanMina 18 günlük bebeğim var. Birkaç gündür çok hızlı nefes alıp verdiğini gözlemliyorum. Ara sıra oluyor. Muayenesi de yeni yapıldı doktor bir problem yok dedi ama tedirginim. Bu sorunu yaşayan anneler var mı ? :(