Ygmr11 o dönemlerden geçmiş şuan 8 dişi olan bir anne olarak şöyle söyleyebilirim ki asla hemen ilaç verme taraftarı değilim bu demek değil ateşler içinde yanarsa bile vermeyeceğim ama vücudunun ilaca alışmasını istemiyorum daha çok hasta olduğunda vücut alışmış olacak çünkü en başta bunu söyleyebilirim,sonrasında ben ağrıları çok artarsa tetagil almstm onu sürüyordum sis yerlerine hala bile kullanıyorum ayrıca kendm evde zeytinyağına karanfil koyup beklettim sonra kullanmaya başladım elimle batirip yine sis yerlerine sürüyordum kendi disim agrirken deneyeyim bir dedim uyusturma etkisi var ve bı nebze olsun rahatlatıyor bebisleri doğal olarak böyle başa cikiyoruz bir de bol bol su ve yoğurt zaten yoğurdun diş çıkarma donemindeki faydalarını anlatmama gerek bile yoktur 😚 şimdilik aklıma gelenler bunlar cnm umarım faydasını görürsün 🥰