Zinko dört bucuk aylık bebeğim ve ben pozitifiz. Bizde de önce bebeğimde ateş olarak basladı, sonra bende bpgaz ağrısı seklinde belirti verdi. Doktor boğazına idrarına kakasına falan baktı hiçbir şey yok dedi. Eğer ateşi devam ederse kan alırız falan dedi ki ben test verdim ve pozitif oldugumu öğrendim. Büyük ihtimalle sizde de aynı durum olmuş, bebiş daha erken belirti vermiş. Çpk geçmiş olsun