bsekrcnn dört bucuk aylıj bebeğimle istanbuldan bodruma gittim geçen hafta. Yolda emzir uyut oyala falan derken bir şekilde geçirdik vakit. Ben ablamlarla gittim iki aile olarak, biz eşimle yüzdük ablam bebeğe baktı arada falan öyle dönüşümlü idare ettik. Çok zor olmadı, ama tabi ki eski tatiller gibi canımızın istediğini yapamadık🥹