Sabah oldu sanıyorum ağlıyor kalkıyorum daha 1 saat olmuş yatalı yediriyorum susuyor gibi oluyor geri yatıyorum tekrar tekrar uyanıyor ağlıyor biraz uyuyor bakıyorum saat 1 tekrar aynı şeker bir türlü tam dalıp uyumuyor mu acaba derdi ne olabilir her gece böyle uykusuzluktan başım ağrıyor elinden geleni yapıyorum neyi eksik yada fazla yapıyorum altı kuru ıslak bırakmıyorum çok üzülüyorum çaresizim okuyorum ne yapmalıyım yardım lütfen