Kızlar 2 aylık bebeğim var emziriyorum fakat mide ağrısı çok çekiyorum salı günü endoskopi olucam ve doktor narkoz vericem 6 saat emziremezsin sütünü de sağ at dedi. Elimle
Sağım yaparken canım çok acıdığı için yarında makine alıp bi daha deneyeceğim
ama vicdanen çok rahatsız oluyorum emzirmeyeceğim için ama canım çok acıyor böyle de çocuğuma bakamıyorum emzirirken narkoz alan var mı nasıl bir süreçti?