8 ay 13 günlük, yüzüstü uyuyan bir bebek emerek de uyuyor birde popoya pat patlada uyuyor
4 gündür anlamsız sebepsiz bir şekilde bütüüün gece boyunca poposuna pat pat yaptırıyor bıraktığım anda ağlamaya başlıyor gerçekten o kadar yorucu ki kol falan kalmadı uyku desen devreleri yakmak üzereyim 😫 neden böyle yapıyor olabilir, normalde 3 5 pat pat yapardım uyurdu hatta bazen kendi kendine bile uyuyan bir bebek öyle aşırı sık uyanmaları da olmazdı genelde
Birde öyle hafif yumuşak bir patpat da değil yani böyle sert vurayım istiyor yavaş yapıyorum kımıldanıyor ağlıyor
Nasıl bıraktırabilirim bunu yardım edin lütfen, tam da eşimin gececi olduğu haftaya denk geldi destek de alamıyorum çok zorlanıyorum 😞