İnek sütü içmiyor 🤣 12 ay üstü kutulu devam sütünü de sevmedi. Büyük kızım bir yaşından sonra normal inek sütü içmişti. Açık almadım hiç çünkü onunda içine kattıklarını bilmiyorum🤷🏼♀️ Çokta temiz ortamlarda bize ulaşmıyor. Sonuçta yine kaynatıyorum. En iyisi pastörize süt diye düşünüyorum ama tabi benim fikrim. 🫶🏻