E-va evet atak dönemleri çok etki ediyor benim kızımda memeyle kavga ederdi beni hep sütüm bitti galiba psikolojisine sokardı ama pes etmedim mamayıda hiç kabul etmedi zaten 13 aylık bu zamana kadar anne sütüyle geldik. Kendine iyi bakmalısın herşeyi boşver kendin ve bebeğin için mıtlaka beslenmene uykuna dikkat et bu zamanlar geri gelmeyecek ve çoook hızlı geçiyor 🥲🌸