Melmel88 benimde normal doğum 23 gün oldu dikişlerim geçti ama ağrılarım ara ara oluyor sanırım rahim toparlandıkça olucak ara ara yanma da oluyor 2 dikiş vardı bende de orası bazen sızlıyor korse takıyorum çıkartınca sanki çatı kemiği ağrıyor bacak arama kadar ağrılar , 40 gün tamamlanınca geçecek inanıyorum 🙏🏼