Blge1 Merhabalar bebeğim 4 buçuk aylık emziriyorum.Malum vakalar arttı iki doz biontec aşım var 3.yü olmamıştım hamileyken ama şimdi olmak istiyorum etrafta herkes tekrar kovit olmaya başladı emzirirken aşı oldunuzmu hangi aşıyı tercih ettiniz?
Ebrumihrimah Blge1 kızım 2 aylıkken aşı olmuştum biontec emziriyordum sıkıntı olmadı hatta aşıdan sonra direk emzirdim beklemedim