Pnaar34 Nur234 3.ayimiza girdik doktorum kendi uyanirsa besle demisti. 3 saate bir uyaniyor oyle mamasini veriyorum. Ama ben 2 aylikkende oyle yapiyordum
Kizcem62 Nur234 benim kızım 3 aylik oldu hiç bir zaman gece kendisi uyanmadigi için bej 3 saat ara ile kendim kaldiriyorum çünkü bıraksam sabaha kadar yatar
Aylizzmm Nur234 iki aylık bebeğim alarm kuruyorum sık sık takip ediyorum 4 saati geçirmiyorum ama o kendisi uyandığında besliyorum kaldirmiyorum oğlumda da 3 aylıkken gece ederdi 12 gibi ta sabaha karşı kalkıp emip uyuyordu ellemiyordum sonra zaten kendi uyandi hep
Mucizelerherzaman Nur234 46 günlük bebeğim 1 qydan sonra uyandırmıyorum kendi kaçta kalkarsa emziriyorum gece en son 1 - 1 buçuk gibi emiyor yatırıyorum ,5 6 arası uyanıyor meme veriyorum. Kilosu alımıda iyi gidiyor
Tgbasker Kızım.3 gün sonra 3 aylık.olucak ben bi kac aksam.gozlemledim.hep kac saatte bir uyanıyor diye kendiliginden 3 saatte bi uyanınca bırakdım kendi uyansın diye 2 aya kadar hep 2 bucuk saatte bi uyandırıo.emzirdim
Gulde09 Nur234 uyandırmıyorum. kendisi acıkınca uyanıp beni de uyandırıyor zaten 🤭😂 uyku gıdasının emzirmek kadar büyümesine yardımcı olduğunu düşünüyorum. uykusunda daha çok büyüyor. Zaten benim oğlum gündüz pek uyumuyor 1 saat anca. o yüzden gece hayatta kaldırmam.
Felfena Nur234 benim bebeğim 3 ayı bitirene kadar ben düzenli uyandırdım ilk 2 ay 2 saatte bir sonraki 1 ay ise 3 saatte bir uyandırıp emzirdim şimdi 3.5 aylığız kendi uyanmasını bekliyorum gece. Bence özellikle ilk 2 ay uyandırılması gerekiyor sonrasında bebeğinize göre şekillenebilirsiniz