brfnaksaray bi kaç saat önce test yaptım bu şekilde çizik çıkıyor pozitif olma ihtimali varmı ilaç kullanıyorum yarın hastaneye gidicem ama şimdiden bi sorayım dedim
Leylaa_ brfnaksaray Negatif Bi kaç saat olmuş zaten çift çizgi olsada sayılmaz ilk 10 15 dk da belli oluyor
Ellliisa brfnaksaray ben görüyorum eğer 30 dkdan sonra okuduysa kutuma çizgisi ama bana silik çizgi yani var gibi geldi bende böyle silik çizgiyle öğrenmiştim
Halimea brfnaksaray evet var cnm . Ama siz yinede kan tahlili verin kesin sonuç icin ,sizim icin hayırlısı olsun…
Yldrm3105 brfnaksaray Ay aynı benim testimin fotoğrafi sanki. Bir haftalıkti böyle çıkmıştı.hatta daha silik diyebilirim. Hayırlısı olsun sizin için kan testi verin bence
Masal001 brfnaksaray bendede aynı böyleydi hatta ilk 5 dkka hiç yoktu sonradan öyle belirginlesti sizin gibi gören herkez yok diyodu cok çok yeni olduğu için böyle olur dedi doktor gittigimde sadece keseyi gördük beta hcg yapti hamileydim şimdi ise 3 aylık bebişim doğdu büyüyor bile 😊😊