Leylaa_ Çocuk gelişimi mezunuyum henüz mesleğimi yapmıyorum. 2.ci Ünv açıktan okumak istiyorum tibbi sekreterlik mi yapsam karar veremedim. Bu bölümü okuyan iş imkanı bulan var mi ?? Başka önerilere de açığım fikir almak istiyorum 💜💜