Bu post sızlanma , şikayet , tartışma postu değil tamamen öneri için yazıyorum , tecrübelerinize ihtiyacım var .
Oğlum 33 aylık olacak 1 ay öncesine kadar aramızdaki diyalaog iletişim her şey yerinde ve kararındaydı sınırlarını bilen bana kulak veren bir çocuktu farkındayım büyüyor tamamen ben merkezci oldu asla laf dinlemiyor laftan kastım anlaşma afedersin fermuarını yada düğmesini giydirirsen tşhirtini giydirirken bile sorun çıkarıyor sürekli alğlıyor oyun oynarken az ileride yetişemediği logoya yada susadıpında içmek istediği suya burnu aktığında burnunun almasına değişik bir duruma büründü o kadar zorlanıyorum ki 1 aydır kendimi tanıyamıyorum aynaya dahi baktığım yok durum böyle olunca sürekli kızma bağırma çağırma halinde oluyorum aslında sabırlı biriyim ama nasıl böyle her şey yoldan çıkmış gibi anlamıyorum .
Gözünün içine bakıp iletişim kurarken can kuşağıyla dinler annem derdi şimdi değişik bir halde memnuniyetsiz sürekli ben her şeye dokunmak istiyor market pazar park gibi yerlerde halbuki markete gidince asla elimi bırakmazdı 1 tane hakkını kullanırdı pazara giderken ön konuşma yapardık asla dokunmazdı parkta hep kararlı istekli gider eve dönerdik şimdi sürekli ağlama sadece ağlıyor ortada bir şey yok yapmak istemiştim etmek istemiştim diyip duruyor evde dışarıda sınırlarını çizerek alan açıyoruz gerçekten bu yaş döneminde ne yapmam lazım nasıl onu anlarım nasıl onun gözünden bakarım .
Lütfen bu dönemde aynı sorunları yaşayan varsa buyrun sohbete